Reparatie melden via QR-code

We gaan met onze tijd mee

Zoals u misschien al weet zijn we druk bezig ons reparatieproces te optimaliseren. Zo kunnen bewoners (binnenkort) via een QR-code melden als er iets stuk is in uw VvE.
QR code scannen

Hoe werkt het melden van een reparatieverzoek via de QR-code?

Let op, dit is nog niet voor alle VvE’s aan de orde, we voeren dit in fases in.

Per woning komt/is er een sticker met een unieke QR-code.

Richt de camera van uw smartphone of tablet op de QR-code en volg de stappen waarna WhatsApp opent. Als scannen met de camera niet lukt, scan dan via www.s1scanner.nl.

In WhatsApp omschrijft u het probleem en voegt u minimaal één foto of video toe. Zo heeft u in 20 seconden een melding gemaakt!

Via WhatsApp houden wij u op de hoogte van het verloop en de status van de melding. Voor een snelle afhandeling vragen wij u vriendelijk om per melding één reparatieverzoek in te dienen  

In de algemene ruimte vindt u eveneens een unieke QR-code waarmee reparatieverzoeken voor de gezamenlijke zaken kunt doorgeven. Zo ziet u ook direct of er bijvoorbeeld al een melding is gedaan voor de loszittende deurklink van de algemene toegangsdeur. Dit voorkomt dubbele meldingen.  

Mocht u vragen hebben hierover, neem dan gerust contact op met onze Klantenservice.

Zoeken op de website