Overstappen

Wellicht ben je ontevreden over de huidige VvE beheerder. Of ben je benieuwd of het ook anders of beter kan. Overstappen lijkt wellicht veel werk en rompslomp met zich mee te brengen. Wij weten als geen ander dat een zachte landing bij de nieuwe VvE beheerder de wens is. Op deze pagina nemen we je mee hoe overstappen naar de Alliantie VvE Diensten werkt. En vraag je direct een offerte aan.

Momenteel werken wij met een wachtlijst zodat we VvE’s die nieuw bij ons in beheer (willen) komen de benodigde aandacht en service kunnen verlenen.

Ons speciale team ‘VvE’s in Oprichting & Overname’ ontzorgt het bestuur bij het oversluiten van de beheerovereenkomst.

Sylvia Groenendijk, VvE Coördinator

De Alliantie VvE Diensten

Als je op zoek bent naar een nieuwe VvE beheerder, wil je weten waar je aan toe bent. Wij gaan niet van de toren blazen dat we beter zijn dan een andere VvE beheerder. Wat we wel doen is onze mouwen opstropen om jullie zo goed als mogelijk te helpen. Door duidelijke afspraken te maken. En onze modulaire dienstenpakketten en overeenkomst zo transparant mogelijk te maken. Door betrokken te zijn en onze ervaring en kennis te delen. We hebben hiervoor alles in huis: een team van VvE Coördinatoren, eigen klantenservice, 24/7 bereikbaarheid voor spoed, handige werkwijze voor reparatie aanvragen, technische projectmanagers en duurzaamheidsspecialisten.

Speciaal team

Wanneer je kiest voor de Alliantie VvE Diensten als nieuwe beheerder, krijg je te maken met ons speciale team. Die regisseert het hele overstaptraject, in samenspraak met het bestuur. Denk aan het inventariseren van de benodigde gegevens voor de overdracht, het informeren van de eigenaren over de nieuwe beheerder, het wijzigen van de gegevens bij de Kamer van Koophandel, het informeren van relaties en het omzetten van de volmacht van de bankrekening. Pas als het overstaptraject is afgerond, gaat het dagelijks beheer over naar de vaste VvE Coördinator. Op die manier verloopt de overstap het meest zorgeloos.