Reparatie aanvragen

Is er iets stuk? Meld dit dan door een QR code te scannen met je mobiel. Zo helpen we veel melders snel als er iets stuk is. De melding is compleet en we houden je goed op de hoogte over de stand van zaken. Natuurlijk blijven we altijd telefonisch bereikbaar als het melden via een QR-code niet lukt.

Meld dat iets stuk is

Scan de QR-code met je mobiel of ga naar https://ap.lc/eNHxv. 

Meld wat er stuk is en ontvang updates via WhatsApp.

Eén compleet overzicht

Besturen en technische- en/of kascommissies hebben behoefte is aan een overzicht van alle reparatiemeldingen binnen de eigen VvE. Die functionaliteit is in voorbereiding en voegen we in de loop van 2024 toe aan onze diensten.

 

Zo geregeld

Is er iets stuk in het gebouw, dat onder de verantwoordelijkheid van de VvE valt? Denk aan onderdelen in het trappenhuis, de lift, een collectief ventilatiekanaal of gemeenschappelijk leidingwerk. Wij kunnen de situatie het beste inschatten als je ook foto’s meestuurt. We nemen de melding binnen 3 werkdagen in behandeling.

Meld met QR-code dat iets stuk is

Meld dat iets stuk is met de QR-code in jouw woning of de algemene ruimte van jouw VvE. Dit gaat heel makkelijk:

Scan de QR-code met de camera van je mobiel
Vul postcode, huisnummer en contactgegevens in
Geef aan op het scherm van je smartphone wat er stuk is
Ontvang updates via WhatsApp

Heb je géén QR in je woning of gebouw, laat het ons dan weten. Dan sturen wij er graag eentje op. 

Spoedsituatie?

Bel dan direct naar 088 0023 230. We zijn 24/7 bereikbaar voor noodsituaties.

Geen QR code? 

Bel 088 0023230