Veelgestelde vragen

pand

Veelgestelde vragen

Beantwoorden we graag

Heb je een vraag of wil je meer informatie ontvangen? Dan ben je hier goed. We hebben de vragen die wij het meeste krijgen handig voor je op een rij gezet. Klik op de vraag en het antwoord verschijnt. Staat je vraag er niet bij? Neem dan een kijkje op onze kennisbank of neem gerust contact met ons op.

Hoe kan ik voor een VvE-complex een reparatieverzoek doorgeven?

Als eigenaar kun je hier een reparatieverzoek indienen. De status van het reparatieverzoek vind je op het webportaal van de VvE. Spoedgeval? Bel ons direct via 0880023230. We zijn 24/7 bereikbaar voor noodsituaties. 

Voor het klein dagelijks onderhoud hebben wij van de meeste VvE’s een mandaat tot 750 euro exclusief btw. Gaat de reparatie meer kosten, dan is er eerst een besluit nodig van het bestuur van de VvE. Voor het klein dagelijks onderhoud hebben de meeste VvE besturen een mandaat van 3000 euro inclusief btw. Verwacht je dat een reparatie meer gaat kosten? Dan is er eerst een besluit nodig van de Algemene Ledenvergadering van de VvE

Huur je een woning bij de Alliantie?
Dan kun je voor reparatieverzoeken bij de klantenservice van de Alliantie terecht. 

Hoe kom ik achter mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord voor ‘Mijn VvE’?

De inloggegevens zijn terug te vinden in de mail die je enkele dagen na de overdracht van de woning hebt ontvangen. In het geval dat wij geen e-mailadres hebben gekregen van de notaris, zijn de gegevens alleen per brief toegestuurd naar het huisadres. Ben je alleen het wachtwoord kwijt of vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan via het webportaal van uw VvE. Weet je (ook) de gebruikersnaam niet meer? Stuur dan een mailtje naar onze klantenservice. We helpen je graag!

Hoe vraag ik een nieuw naamplaatje aan?

Wij bieden nieuwe eigenaren als welkomstgeschenk op onze kosten een eerste naamplaatje aan. Tot drie maanden nadat je eigenaar bent geworden, kun je gebruik maken van dit aanbod. Klik hier om een mail te sturen naar onze klantenservice met een vermelding van de naam van de VvE, het adres en de gewenste tenaamstelling.

Wijzigingen of nieuwe naamplaatjes zijn voor eigen rekening. We delen graag onze standaard leveranciers per regio, zodat het gemakkelijk is om hetzelfde naamplaatje weer te bestellen. Bij twijfel, neem gerust contact met ons op. 

De kosten bedragen circa € 20 per naamplaatje. 

Waar vind ik de stukken en informatie over de komende algemene ledenvergadering van mijn VvE?

Alle informatie over de ledenvergaderingen van de VvE is te vinden op het webportaal van de VvE. Hier vind je de meest actuele gepubliceerde vergaderstukken, agendapunten, de locatie en het tijdstip van de vergadering.

Mijn VvE bijdrage wijzigt / ik ontvang een factuur voor een extra bijdrage aan de VvE, wie heeft dat besloten?

Als de VvE bijdrage wijzigt, dan is dat het gevolg van een besluit door de algemene ledenvergadering van de VvE. Dat besluit is door de bij de vergadering aanwezige eigenaren genomen. Informatie over het genomen besluit vind je terug in de notulen van de algemene ledenvergadering op het webportaal van de VvE. 

Vragen voor de Alliantie VvE Diensten

Staat je vraag er niet tussen?

Lees meer op onze kennisbank

Naar de kennisbank
De Alliantie VvE Diensten, VvE Diensten Nederland

Meer informatie?

Wij helpen je graag verder!

Neem contact met ons op

Zoeken op de website